Ja pots sol·licitar plaça per fer pràctiques extracurriculars al campus de cara al proper curs

Informació

S’ofereixen un total de 28 places de pràctiques extracurriculars, 2 per cada centre, incloent el Campus de Sabadell.

16/06/2022

Si tens aprovats 120 crèdits i el curs vinent tindràs la matrícula vigent en un Grau Oficial de la UAB pots presentar-te a les pràctiques extracurriculars que ofereix l’Autònoma per fer al mateix Campus. Les tasques són de col·laboració en els processos electorals del centre, donar suport al Consell d’Estudiants, fer difusió de les activitats que s’organitzin i fomentar la participació de l’alumnat.

Les pràctiques duren de l’1 de setembre de 2022 al 30 de maig de 2023, amb una dedicació setmanal de 15 hores. Pots accedir a l’oferta a través de la plataforma Nexus del Servei d’Ocupabilitat (nexus.uab.cat) del 15 al 22 de juny.

Per més informació us podeu posar en contacte amb info.participacio@uab.cat