Ja està tot preparat per la Festa Major de la UAB 2018

Programa FMUAB
Actuacions musicals, Diada Castellera, Batalla de Galls i Gallines, karaoke, swing, zumba, scape rooms... Aquestes i moltes més activitats estan previstes al programa de la Festa Major de la UAB del proper 8 de novembre.

31/10/2018

El proper 8 de novembre el campus de la Universitat s’omplirà d’estudiants, grups musicals, activitats i paradetes amb la celebració de l’FMUAB18. Ara ja podeu consultar el programa de les activitats, que aquesta edició gira entorn el lema #UABrefugi: l’Autònoma acull. La vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat, Sara Moreno, explica el per què del lema escollit a un vídeo publicat al Facebook de l’FMUAB.

Entre d’altres activitats, els assistents podran participar a classes de zumba, swing, karaoke, practicar diferents esports, gaudir de música en directe, etc. A més, amb motiu dels 50 anys de la UAB, la tradicional Diada Castellera a càrrec de la Colla dels Ganàpies comptarà amb la presència de totes les colles universitàries del territori i, per segon any consecutiu, tindrà lloc la “Batalla de Galls i Gallines”, organitzada per un grup d’estudiants de la Facultat de Comunicació.

La Festa Major convida a la participació, és corresponsable amb els estudiants, amb la gestió integral mediambiental i lliure de discriminacions i agressions sexuals. Per primera vegada, la FMUAB18 comptarà amb un Punt Lila, organitzat per l’Observatori per la Igualtat, on es disposarà d’informació sobre el protocol d’abordatge i intervenció contra les agressions masclistes de la UAB.

El personal d'administració i serveis pot sol·licitar la jornada per a participar a la Festa Major de la UAB, d'acord amb l'establert a la Instrucció de Gerència 1/2018.

Afectació del trànsit al campus amb motiu de la FMUAB
El dijous 8 de novembre l’avinguda de l’Eix Central romandrà tallada al trànsit, en ambdós sentits de circulació, entre les 13 h i les 17 h. Durant aquest horari, les parades de bus Eix Central i Enginyeria-SAF quedaran fora de servei en ambdós sentits de circulació (marquesines i pals de parada). Això implicarà canvi de recorreguts en les línies de bus que donen servei al Campus de la UAB.

Els recorreguts de les línies de bus intern de la UAB es poden consultar fent click aquí. Els horaris es mantenen tot i que aquests seran aproximats en funció de l’arribada dels trens i la fluïdesa del trànsit.

Les línies de bus interurbà afectades seran les següents: L690 UAB-Badalona, L365 UAB-Santa Perpètua de Mogoda, L412 UAB-Granollers, M1 UAB-Olesa de Montserrat, E3 UAB-Barcelona, B6 UAB-Sabadell.

Més informació: Mobilitat i transports de la UAB