Ja es pot consultar al web tota la informació relacionada amb el procés de matrícula per al curs 2022-2023

Fotografia interior de la Gestió Acadèmica de la Facultat de Ciències de l'Eduació

Podeu consultar tota la informació relacionada amb el procés de matrícula per al curs 2022-2023

07/07/2022

Ja és pública al web tota la informació relacionada amb el procés de matrícula per al curs 2022-2023, tant horaris de classe, com informació de matrícula: Matrícula d’altres cursos de Graus

Llegeix amb atenció tota la informació publicada, així com la informació relativa a la teva titulació a la fitxa web a l’apartat de MATRÍCULA: Altres cursos.

Es realitzarà una sessió informativa de matrícula per videoconferència per la plataforma de Microsoft Teams, en aquesta sessió es facilitarà tota la informació que considerem que és del vostre interès per la matrícula. La sessió està convocada el 12-07-2022 a les 11:00 h. i podreu connectar-vos a través d’aquest enllaç (enllaç a la sessió).

A més per aclarir dubtes o resoldre incidències durant el període de matriculació, entre el 21 i 28 de juliol, podreu contactar amb la Gestió Acadèmica a través del telèfon d’atenció per l’automatrícula el 93 581 26 85 que estarà actiu en horari de 9,30 a 19 h.

També podreu contactar amb la Gestió Acadèmica a través de l'adreça de correu electrònic (ga.c.educacio@uab.cat) des d’on intentaram donar-vos resposta en un termini màxim de 48 h.

Per ser atesos de manera presencial a la Gestió Acadèmica, recordeu que heu de reservar cita prèvia. La nostra recomanació és que intenteu evitar desplaçaments a la Universitat i utilitzeu el telèfon o el correu electrònic per contactar amb nosaltres.