J. A. Turull farà una conferència de la consolidació D’EEFF

El Director de Planificació i Cap de Control de Gestió del Grup Cirsa donarà una xerrada titulada “Consolidació d’Estats Financers en el Grup Cirsa”. El dia escollit serà dijous 20 de desembre a l’aula 25 del Campus Sabadell.

14/12/2018

Juan Antonio Turull, Director de Planificació i Cap de Control de Gestió del Grup Cirsa, realitzarà una conferència sobre l’enfocament pràctic de la consolidació en un grup multinacional amb més de 200 companyies i activitats en vuit països. La consolidació no és només una eina de presentació d’estats financers, sinó també una eina del control intern del grup.

El conferenciant es llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona, diplomat en Direcció Financera per ESADE i PDD per IESE i es va incorporar al Grup Cirsa el 1998.

Aquesta ponència s’emmarca dins de l’assignatura de Consolidació d’Estats Financers i es farà dijous 20 de desembre a partir de les 16 hores, a l’aula 25 de la Facultat d’Economia i Empresa del Campus Sabadell. El professor Francisco José Uroz serà l’encarregat de la presentació.