Inici de les enquestes de la satisfacció de l’alumnat

L’alumnat pot respondre les enquestes de satisfacció del primer semestre d’aquest curs 2018-2019 mitjançant la pàgina, entre el 10 de desembre i l’11 de gener de 2019, ambdós inclosos.

13/12/2018

Ja estan disponibles els processos institucionals de recollida de la satisfacció de l’alumnat, les enquestes del primer semestre d’aquest curs 2018-2019. L’alumnat, tant si accedeix amb ordinador o dispositius mòbils, pot respondre les enquestes mitjançant la pàgina web d’enquestes, entre el 10 de desembre de 2018 i l’11 de gener de 2019, ambdós inclosos.
Aquest semestre s’incorporen tres millores, fruit de l’anàlisi de la Comissió d’Enquestes de la UAB i les seves recomanacions:

S’unifica l’accés d’ambdues enquestes en una única aplicació informàtica (SIGM@-ENWES), les assignatures de pràctiques externes i treball de fi d’estudis s’enquestaran amb qüestionaris i calendaris específics i el professorat, un cop finalitzat el període de resposta, també podrà accedir des d’una única consulta als resultats de les enquestes.