Indie Campers presentarà les seves ofertes de pràctiques als estudiants

Autocaravana

Liliane Melen Dias, Talent Acquistion Senior Analyst de l'start-up Indie Campers, oferirà una xerrada per presentar el model de negoci de l'empresa i les oportunitats de pràctiques a les quals poden optar els estudiants de 3r dels Graus en Turisme i Turisme en Anglès. La sessió es celebrarà el dilluns 10 d'octubre, a les 13 h, a l'aula 332.

06/10/2022

En el marc de les sessions d'orientació que organitza la Coordinació de Pràctiques del Centre, s'ha programat una nova xerrada sobre les ofertes de pràctiques que ofereix l'start-up Indie Campers, el dilluns 10 d'octubre, a les 13 hores, a l'aula 332.

Liliane Melen Dias, Talent Acquistion Senior Analyst de l'empresa, realitzarà una presentació, per videoconferència des de Lisboa, per explicar el model de negoci de la companyia i les ofertes de pràctiques que tenen al seu abast els estudiants, per desenvolupar-se professionalment i adquirir experiència en el sector.

Indie Campers és una empresa emergent, creada a Portugal al 2013, dedicada al lloguer internacional d'autocaravanes, caravanes i altres vehicles recreatius, que treballa en 14 països, i que també ofereix assessorament als seus clients en els seus viatges turístics per carretera, tot ajudant-los en la seva planificació.

Aquesta ponència és una bona ocasió per conèixer un altre àmbit del sector turístic que pot oferir oportunitats professionals als estudiants.

La xerrada està adreçada a l'alumnat de 3r dels Graus en Turisme i Turisme en Anglès, però també hi poden accedir lliurement les persones interessades d'altres cursos i titulacions.