Inauguració del Mòdul 2 de la Facultat de Ciències de l'Educació

IMvestivol

Inauguració del Mòdul 2 de la Facultat de Ciències de l'Educació

04/10/2021

Espais nous mòdul 2   Aula pantalles   Pissarra blava   Pissarra Granate   Pissarra Negre   Lavabo

En aquest mòdul hi trobareu, com a novetat, aules que tenen accés a la zona enjardinada i aules per desenvolupar la competència digital. En algunes aules també s’han pintat les parets amb pissarra perquè l’alumnat les pugueu fer servir durant les classes.

La diversitat de lavabos a la Facultat:

Des que es va iniciar les reformes als mòduls de la Facultat s’ha vetllat perquè ningú se senti discriminat a l’hora de fer servir els lavabos. Sensibles a la diversitat d’identitat de gènere a la Facultat pots trobar lavabos per dones, per homes i lavabos inclusius. Com a novetat, amb la reforma del Mòdul 2, podeu trobar un WC on poder-se canviar la copa amb més intimitat.