H10 Hotels oferirà dues sessions interactives per presentar la cadena als estudiants

Xerrada de pràctiques de la cadena H10 Hotels

Sara Riera, Adjunta a Direcció de Recursos Humans, i Valeria Sánchez, Coordinadora de Selecció i Qualitat d'H10 Hotels, i alumni del Màster Oficial en Gestió d'Empreses Hoteleres, presentaran les oportunitats de pràctiques i laborals als estudiants de 3r curs dels Graus, en dues sessions interactives: ambdues es celebraran el dilluns 24 d'octubre a les 11 h i a les 13 h, a l'aula 332.

21/10/2022

Representants d'H10 Hotels oferiran dues sessions interactives per donar a conèixer aquesta cadena hotelera, i les oportunitats de pràctiques i laborals, als estudiants de 3r curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, el dilluns 24 d'octubre, a les 11 h i 13 hores, a l'aula 332.

Concretament, Sara Riera, Adjunta a Direcció de Recursos Humans, i Valeria Sánchez, Coordinadora de Selecció i Qualitat d'H10 Hotels, i alumni del Màster Oficial en Gestió d'Empreses Hoteleres, seran les responsables de presentar la companyia i les seves propostes de pràctiques i laborals.

També facilitaran informació sobre els programes de desenvolupament de càrrecs intermitjos i directius que poden optar els estudiants amb una alta valoració del seu període de pràctiques i que tinguin actituds per exercir aquests perfils professionals.

Les xerrades, organitzades per la Coordinació de Pràctiques Internacionals, també resten obertes a estudiants d'altres cursos i titulacions que estiguin interessats en assistir-hi.