Vés al contingut principal
UAB
Serveid'Activitat Física SAF

Guanya crèdits participant en activitats esportives

31 jul. 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Al SAF organitzem moltes activitats amb les quals podràs aconseguir crèdits per al teu currículum acadèmic i, enguany, la majoria d'elles amb inscripció gratuïta! Podràs convalidar fins a 6 crèdits durant tot el grau, aprofita per guanyar-te'ls de manera molt saludable.

Carpeta UAB amb elements esportius al voltant

T'oferim un munt d'opcions amb reconeixement acadèmic: pots fer activitats dirigides o un pla d'exercici físic tutoritzat al SAF si hi tens abonament i com a activitats obertes a tothom pots triar entre aprendre a tenir cura de la teva esquena, participar en les competicions de campus o representar la teva universitat en campionats fora del campus o en curses universitàries.

Enguany també s'ha fet una selecció entre l'alumnat per a formar part del programa STOP sedentarisme d'iniciació en l'activitat física i del grup de dinamitzadors de l'activitat física al campus.

D'aquesta manera tan original i pràctica t'ajudem a completar els teus estudis a la UAB. Mira què és el que més t'interessa i inscriu-t'hi!

Consulta aquí el detall de les dates i modalitat d'inscripció per a cada activitat de l'oferta de crèdits del SAF per al curs 24-25.

Dins de