Èxit en la 2ª sessió de joc corporal amb els infants d'I-4 de l'Escola Bellaterra

Imatge veiem un grup de nens de l'escoleta jugant

El passat 11 de juny, la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB va acollir la segona sessió de joc corporal amb els infants d'I-4 de l'Escola Bellaterra. Aquesta activitat, que ja es troba en la seva tercera edició, va reunir 50 infants que van gaudir de dues sales de gimnàs plenes de propostes de joc dissenyades per les estudiants de quart curs del Grau en Educació Infantil, dins de l'assignatura de Joc i Moviment.

17/06/2024

Les estudiants, les docents de l'Escola Bellaterra i els infants han valorat molt positivament l'experiència, destacant-ne l'èxit i la gratificació que ha suposat per a totes les parts implicades. Aquesta col·laboració entre universitat i escola ha demostrat ser una fórmula exitosa que es desitja mantenir durant molts anys més.

L'assignatura de Joc i Moviment ha estat reconeguda per la Comissió d'Aprenentatge Servei de la UAB com a assignatura innovadora, gràcies a la seva metodologia basada en l'Aprenentatge Servei (ApS). Aquesta metodologia permet a les estudiants aplicar els seus coneixements en un context real, afavorint l'aprenentatge mutu i el servei a la comunitat.

Aquesta vivència, realitzada al Grau en Educació Infantil, ha estat una experiència única i gratificant per a tot el professorat, estudiants, mestres i infants implicats, i volem compartir-la amb vosaltres com un exemple d'èxit en la formació educativa.