Èxit de participació a Geografia en Acció

GeoEnAccio
Més de 100 alumnes han participat a la 4a edició de Geografia en Acció que organitza cada any per aquestes dates el departament de Geografia amb el suport incondicional de la Cartoteca i el Laboratori de Sistemes d’Informació Geogràfica i Teledetecció (LIGIT) de la UAB.

15/02/2018

Les sessions s’apleguen en dos eixos temàtics: un de Geografia Física, en el que es duu a terme una pràctica al riu Sec per recollir mostres d'aigua que posteriorment es tracten al laboratori de la Facultat. I una segona activitat que es realitza entre la Cartoteca i el laboratori d'Informació Geogràfica i Teledetecció (LIGIT) que serveix per donar a conèixer la capacitat de la Geografia per analitzar i modelitzar el territori a través dels Sistemes d’Informació Geogràfica i la força del mapa com element comunicatiu i de síntesi territorial.

Enguany s’ha comptat amb alumnat de l’Escola Joan XXIII de Tarragona, Escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell, Institut Barri del Besòs de Barcelona, Col·legi la Mercè de Martorell, l’Institut de la Vall del Tenes de Santa Eulàlia de Ronçana, Institut Cal Gravat de Manresa i la Salle de Mollerussa.

Si t’interessa la Geografia, entra a veure els nostres nous graus: Grau de Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial i Grau de Territori, Globalització i Sostenibilitat.

Volem agrair la participació de tothom i els emplacem a la cinquena edició!