Estudiants de Grau realitzen un seminari per millorar les seves habilitats en entrevistes de treball

Sílvia Bueso, coach i emprenedora
Sílvia Bueso, consultora de coaching, ha realitzat aquest dilluns una sessió amb pràctica vivencial per als estudiants de Grau amb l’objectiu d’afrontar millor un procés de selecció.

12/03/2019

L’Àrea de Pràctiques Internacionals va organitzar, el passat dilluns 11 de març, un seminari amb Sílvia Bueso, emprenedora i coach.

La sessió va permetre als estudiants de Grau obtenir eines i recursos per afrontar millor una entrevista laboral, a través d’una pràctica en grup. La professional va mostrar als estudiants com identificar els seus punts forts i com transmetre aquest valor afegit als responsables de selecció.

Els alumnes han valorat positivament la sessió, emfatitzant que els ha permès sortir de la zona de confort i dissenyar el seu itinerari professional en base als seus talents propis.

Aquest seminari s’emmarca dins de les activitats programades per facilitar als estudiants l’accés a un programa de pràctiques de 9 mesos al Relais Chateaux Gravetye Manor, complex hoteler de luxe, emplaçat a East Grinstead, a la costa sud d'Anglaterra.