Estudiants de 4t de Direcció Hotelera explicaran les seves experiències de pràctiques internacionals

Estudiant explicant la seva experiència de pràctiques

Leticia Hortences, Simon Pombo, Natàlia Díaz, Andrea Castaño, Jordi Baqués i Yegken Kashchiy, estudiants de 4t curs del Grau en Direcció Hotelera, donaran a conèixer les seves experiències de pràctiques internacionals als seus companys de 3r d'aquesta titulació, per orientar-los en la tria de les destinacions de formació pràctica. La sessió es celebrarà dilluns 17 d'octubre, a les 11 h, a l'aula 332.

14/10/2022

La Coordinació de Pràctiques Internacionals del centre organitza una sessió per estudiants de 3r curs del Grau en DIrecció Hotelera per orientar-los en la tria de les seves destinacions i posicions a l'hora de fer les seves pràctiques professionals a l'estranger.

La trobada es realitzarà dilluns 17 d'octubre, a les 11 hores, a l'aula 332. Hi intervindran estudiants de 4t d'aquesta titulació que acaben de tornar dels seus internships:

La xerrada també resta oberta a estudiants d'altres cursos i titulacions que estiguin interessats en assistir-hi.