Estudiants de 4t de Direcció Hotelera coneixen la gestió de diversos hotels singulars de Barcelona

Una delegació de l'Escola visitant l'Hotel Pol & Grace de Barcelona
En el marc de l'assignatura Temes de Direcció Hotelera de 4t curs del Grau, els estudiants van realitzar diverses sortides d'estudis per conèixer la gestió de diferents establiments hotelers singulars de Barcelona. Concretament, l'alumnat va visitar els Hotels Yurbban Trafalgar i Yurbban Passage Hotel & Spa, l'Hotel H10 Art Gallery i l'Hotel Pol & Grace, i van poder intercanviar impressions amb responsables dels seus departaments i direccions.

05/03/2020

Els estudiants de 4t curs del Grau en Direcció Hotelera, matriculats a l'assignatura Temes de Direcció Hotelera, van poder conèixer de prop la realitat, i la gestió i funcionament de diversos establiments hotelers singulars de Barcelona, tant de tipus independent com pertanyents a una gran cadena.

L'alumnat va visitar els Hotels Yurbban Trafalgar i Yurbban Passage Hotel & Spa, l'Hotel H10 Art Gallery i l'Hotel Pol & Grace i van poder interactuar i intercanviar impressions amb els responsables i càrrecs dels seus departaments i direccions, per estar al corrent de la situació actual del Sector i els projectes de futur dels establiments:

Concretament, Norma Galofré, Directora de l'Hotel Yurbban Trafalgar i Yurbban Passage Hotel & Spa, juntament amb el seu Sotsdirector, Javier Díaz, van guiar els estudiants per les instal·lacions d'aquests allotjaments; per la seva part, Marc Riera, Director de l'Hotel H10 Art Gallery; i Àlex Montornés i Maria Esteve, Director de l'Hotel Pol & Grace, i Team Leader i exalumna de la Diplomatura de Turisme de la promoció 2008, respectivament, van ser els encarregats d'oferir les explicacions sobre els seus complexos hotelers als estudiants de l'Escola.

Les sortides d'estudis es van realitzar els dies 21 i 28 de febrer, amb l'acompanyament de la Coordinadora de la titulació, la professora Beatriz Santolalla. Aquestes activitats van ser molt ben acollides per l'alumnat ja que els hi va permetre tenir contacte amb professionals en actiu, i conèixer les diferents tipologies de gestió hotelera.

Visita a l'Hotel Yurbban TrafalgarVisita a l'Hotel H10 Art Gallery

Imatge de l'esquerra: Visita a l'Hotel Yurbban Trafalgar. Imatge de la dreta: Els estudiants i la Coordinadora de Direcció Hotelera amb Marc Riera, Director de l'Hotel H10 Art Gallery.