Ens deixa Pere Darder, professor de la Facultat

Fotograria Pere Darder Vidal

Ens ha deixat en Pere Darder que va ser degà de la Facultat de Ciències de l’Educació entre el març de 1996 i el maig de 1998

15/07/2022

Ens ha deixat en Pere Darder que va ser degà de la Facultat de Ciències de l’Educació entre el 12/03/1996 i el 31/05/1998. Va ser professor de Teoria de l’Educació al Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social. Membre del Consell Escolar de Catalunya, en representació de les Universitats, del qual ha estat president fins el moment. Referent acadèmic en pedagogia emocional, entre altres temes, deixa un enorme llegat per la seva implicació com a docent i com a fundador de l’Escola Costa i Llobera, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, l’Escola de Mestres Sant Cugat, i la pròpia Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB. La comunitat educativa de la Facultat sent la pèrdua d’un dels seus fundadors, referent i amic estimat.