Ens deixa el professor Pere Darder

Fotograria Pere Darder Vidal

El passat 15 de juliol ens va deixar Pere Darder, professor del Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social i degà de la Facultat de Ciències de l’Educació entre març de 1996 i maig de 1998.

18/07/2022

Ens ha deixat en Pere Darder, que va ser degà de la Facultat de Ciències de l’Educació entre el març de 1996 i el maig de 1998.

Va ser professor de Teoria de l’Educació al Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social i membre del Consell Escolar de Catalunya en representació de les universitats, del qual ha estat president fins ara.

Referent acadèmic en pedagogia emocional, entre altres temes, deixa un enorme llegat per la seva implicació com a docent i com a fundador de l’Escola Costa i Llobera, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, l’Escola de Mestres Sant Cugat i la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

La UAB fa arribar el condol més sentit a la família i amics i a totes les persones que el coneixien i l’apreciaven, i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.

Més informació: