Emilio Padilla i Jordi Caballé faran una xerrada sobre el premi Nobel d’Economia

Els professors de la Facultat d’Economia i Empresa Emilio Padilla i Jordi Caballé donaran una conferència sobre el premi Nobel d’Economia 2018 que van guanyar William D. Nordhaus i Paul M. Romer.

15/11/2018

A partir del reconeixement amb el qual van ser guardonats els dos acadèmics nord-americans William D. Nordhaus i Paul M. Romer, els docents de la Facultat Emilio Padilla i Jordi Caballé faran una xerrada el divendres 23 de novembre, a les 12.30 hores, a la Sala de Graus.

La Reial Acadèmia Sueca de les Ciències va basar l’elecció en la contribució de Nordhaus en la integració del canvi climàtic a l’anàlisi macroeconòmic i va destacar de Romer la integració de les innovacions tecnològiques en l’anàlisi del creixement econòmic.

Més informació: Presentació "Innovació i creixement econòmic"