Els infants de l'Escoleta tornen a la UAB

Nens jugant amb capses de cartró.

Els infants de l’Escoleta han tornat al gimnàs de la Facultat de Ciències de l’Educació, a l’assignatura de Joc i Moviment de 4rt d’Educació Infantil.

19/06/2023

Els infants de l’Escoleta han tornat al gimnàs de la Facultat de Ciències de l’Educació, a l’assignatura de Joc i Moviment de 4rt d’Educació Infantil,  i han jugat amb escenaris de joc corporal que els i les estudiants han dissenyat per a ells i elles.

Com vam fer al mes d’abril d’aquest curs, a l’assignatura de Joc i Moviment del Grau en Educació Infantil, hem fet una segona sessió amb els infants  d’I-4 de l’Escoleta.

Ha tornat a ser una sessió molt important per a nosaltres ja que ha permès reflexionar molt sobre com podem dissenyar escenaris de joc corporal i com podem portar-lo a la pràctica amb infants d’un context real.