Els estudiants del Màster en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments experimenten un Social Day

Social Day MUDOTE
Es tracta d’una activitat pràctica que els futurs event planners podran aplicar en congressos i esdeveniments. El joc de pistes per Barcelona ha permès descobrir aspectes culturals i patrimonials de la ciutat durant les èpoques romana i medieval.

24/05/2019

Els alumnes de la 19a edició del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments de la UAB van realitzar, el passat 20 de maig, un joc de pistes pel centre històric de Barcelona.

El Social Day és un conjunt d’activitats que es realitzen en els congressos per als assistents o els seus acompanyants per tal d'impulsar les relacions socials a través del joc i el treball en equip.

La professora Maria Abril va preparar un enginyós joc de pistes per als estudiants perquè poguessin descobrir el patrimoni cultural, tant tangible com intangible, de la Barcino Romana i de la Barcelona Medieval.

A través de l'experiència, els estudiants van poder aprofundir en les diverses tècniques que intervenen en l'organització d'un Social Day d'aquestes característiques, i van poder aplicar els coneixements adquirits durant la docència del Màster.