Els estudiants coneixen la figura del 'guia habilitat' amb una visita a la Sagrada Família

Visita Sagrada Família
Els alumnes de 4rt curs del Grau de Turisme en Anglès, en el marc de l’assignatura “Tourism Products”, han finalitzat el trimestre amb una visita a la Sagrada Família el passat dijous 13 de desembre de la mà de la presentació de guies acreditats vinculats a l’associació AGUICAT.

17/12/2018

Els estudiants de l’últim curs del Grau de Turisme en Anglès han conegut de prop la figura del “guía habilitat” al llarg de tot el trimestre, en el marc de l’assignatura de “Tourism Products”.

En una de les activitats organitzades, Dan Wilde, guia acreditat de l’Associació de Guies Acreditats de Catalunya, i Agnès Rodríguez, també guia acreditada i presidenta de l’entitat, varen fer una presentació als estudiants sobre què és AGUICAT i quines són les funcions principals d’un guia amb titulació oficial a Catalunya.

Arran de la presentació, va sorgir l’oportunitat d’organitzar una visita a la Sagrada Família el passat 13 de desembre per tal que els estudiants coneguessin el valor afegit de la labor d’un guia acreditat in situ.

Segons la coordinadora de l’assignatura, Mònica Molina, aquesta experiència ha sigut una bona manera perquè els estudiants vinculessin els coneixements amb experiències reals dins del sector, i ha agraït a AGUICAT la “predisposició i el gest de voler mostrar la seva professió als estudiants de manera desinteressada”.