El professor Yunus donarà una xerrada col·loqui

El Premi Nobel de la Pau l’any 2006, el professor Muhammad Yunus farà una conferència el dissabte 17 de novembre, de 10.30 a 12.00 hores a la Universitat Pompeu Fabra.

16/11/2018

Dins el conjunt d'activitats organitzades per la iniciativa Social Business City Barcelona, el professor Muhammad Yunus serà el protagonista d’una xerrada col·loqui amb estudiants de les Universitats que formem part de la xarxa (Universitat Pompeu Fabra, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Oberta de Catalunya, Universitat Internacional de Catalunya, Universitat Abat Oliba CEU i EADA Business School). L’acte tindrà lloc el dissabte 17 de novembre, a partir de les 10.30 hores, a la Universitat Pompeu Fabra.

Muhammad Yunus destaca per ser un líder social bangladeshià que va ser guardonat amb el Premi Nobel de la Pau l’any 2006. Els “esforços per a incentivar el desenvolupament social i econòmic”, a través del Grameen Bank i el concepte micro finances li van permetre aconseguir el premi.

L'acte està obert a tots els estudiants que hi vulguin assistir, prèvia inscripció a l’enllaç següent: https://eformularis.uab.cat/group/deganat_feie/inscripcio-xerrada-col.loqui-professor-yunus.

Data: dissabte 17 de novembre, de 10.30 a 12.00.
Lloc: Universitat Pompeu Fabra, Edifici de Roger de Llúria (Ramon Trias Fargas 25-27 08005 de Barcelona); aula 40.S02.