El grup DIGIDRET organitza un seminari bimodal obert a PDI i alumnat de doctorat

Parlament Europeu

El grup d’investigació DIGIDRET organitza el seminari “¿Pueden los Estados de la UE regular a los prestadores de servicios de la sociedad de la información establecidos en otros Estados miembros? Implicaciones de la Sentencia Google Ireland, de 9 de noviembre de 2023”

05/03/2024

Seguint amb les sessions sobre Digitalització i Dret de l’empresa, el Grup de Recerca DIGIDRET compta amb la intervenció del Dr. Miquel Gardeñes Santiago de la nostra Facultat. Compartirà el seu temps amb nosaltres per respondre a la qüestió de quin és l’abast territorial de la normativa dels Estats sobre prestadors de serveis de la societat de la informació considerant jurisprudència del TJUE sobre el tema.

L’acte serà bimodal el dia 15 de març a les 12:00h, a Sala Victoria Kent de la nostra Facultat i a la següent adreça TEAMS