Dos TFG de la Facultat premiats en perspectiva de gènere

perspectivadegenere

Silvia Casado Barahona i Àlex Reyes Castillo han sigut premiats per l’Observatori per a la Igualtat pels seus TFG amb perspectiva de gènere.

08/03/2021

Cada any l’Observatori per a la Igualtat posa en marxa els premis als millors TFG amb perspectiva de gènere de la UAB. La convocatòria està oberta a l’alumnat de grau de qualsevol Facultat de la UAB i té com a objectiu sensibilitzar l’alumnat sobre la igualtat de gènere i la no discriminació a partir de fomentar el seu interès en la recerca.

Des de la Facultat de Ciències de l’Educació volem felicitar a la Silvia Casado Barahona i a l’Àlex Reyes Castillo, estudiants d’Educació Infantil i Primària. A la Sílvia, per la feina feta amb el TFG El mite de l’amor romàntic a Infantil. Com entenen l'amor les nenes de P5?. I a Àlex, per l’esforç que hi ha darrere del TFG La coeducació, una eina per abordar els estereotips de gènere i l’orientació sexual. Enhorabona pel temps, la dedicació i la mirada!

Podeu consultar tots els premiats aquí