Diàlegs professionals amb l’alumni Jaume Ferrer, manager de l’Hotel Alabriga Homes & Suites

Alumni Jaume Ferrer
Els estudiants de Grau varen entrevistar a l’exalumne amb l’objectiu de descobrir els avantatges d’iniciar una carrera professional en grans cadenes i hotels de luxe. Durant la sessió, el manager de l’hotel 5* de S’Agaró també va presentar les oportunitats de pràctiques i contractació que ofereixen.

04/11/2019

El passat 30 d’octubre, l’exalumne Jaume Ferrer va visitar als estudiants de Grau de l’Escola per donar a conèixer la seva experiència des dels seus inicis i com a actual manager de l’Hotel Alabriga Homes & Suites de S’Agaró.

Els estudiants, que van liderar la sessió a mode entrevista, van poder descobrir que Jaume Ferrer va passar per diversos establiments i cadenes hoteleres de luxe des que es va graduar, com serien Ritz, Carlton, Mandarin Oriental, The Leading Hotels of the World, Bahía Príncipe o Catalonia. Per al professional, aquestes experiències li van aportar solidesa en la gestió d’estàndards i procediment d’operacions.

Al llarg de la seva carrera professional, l’exestudiant Jaume Ferrer ha passat per establiments hotelers a Europa i al Carib, dues àrees molt diverses quant a recursos i cultura laboral. Per al director d’hotel, però, el Carib resulta un bon punt de partida per als professionals més joves que desitgin enfortir les seves habilitats en gestió de pressupostos i de fórmules "tot inclòs". Alhora, són establiments amb un gruix important de personal local, que requereix diferents fórmules per a ser motivats i fidelitzats.

Jaume Ferrer també va recomanar als alumnes que tinguessin presents els seus somnis i els perseguissin; si bé s'ha de treballar de valent i no deixar d'aprendre noves habilitats constantment per assolir-los.

Ofertes de pràctiques per a estudiants

L’exalumne, actual manager de l’Hotel Alabriga Homes & Suites, també va voler destacar la positivitat de l’experiència d’acollir estudiants en pràctiques de l’Escola aquest estiu. Per aquest motiu, Ferrer també va anunciar que segueixen oferint possibilitats de pràctiques i contractació als alumnes de l’Escola.