Defensa dels projectes preseleccionats a l'Hotusa Talent Match

Presentació Hotusa Talent Match segona fase
Els responsables de selecció de la cadena Hotusa, Ricardo Jover i Beatriz Camps, varen venir dilluns a escoltar les presentacions dels projectes dels estudiants preseleccionats al desembre. La iniciativa s’ha portat a terme en el marc del programa ELPE Erasmus+ Live Projects Enhacement.

27/02/2019

Els 8 estudiants de Grau que varen superar la primera fase de l'Hotusa Talent Match al mes de desembre varen defensar dilluns passat els seus projectes innovadors davant dels responsables de selecció d’Hotusa, Ricardo Jover i Beatriz Camps.

L’Hotusa Talent Match és un concurs interuniversitari organitzat pel grup Hotusa, dirigits a estudiants de turisme i hoteleria, amb l’objectiu de dissenyar idees innovadores en el context de la cadena mentre desenvolupen capacitats professionals que aplicaran en un futur al mercat laboral.

Els projectes “App Hotusa Hotels”, dissenyat per les estudiants de 4t de Direcció Hotelera, Alexandra Requejo, Eva Romero i Ziyi Zeng; i “Cooking Classes”, dels alumnes de 4t del Grau en Turisme, Marcos Aguilera, Simona Fratila, Anna Martin, Sergi Navarro i Judith Parejo, eren les dues propostes que varen superar la primera fase de la competició, en què un jurat format per la responsable de Business Development d’Hotusa, Miriam Mauri, i professorat de l’Escola, elegien els millors treballs.

La resolució sobre els equips seleccionats per a la propera fase de l'Hotusa Talent Match, que tindrà lloc a Madrid, es farà pública en els pròxims dies.

Iniciativa emmarcada en un projecte Erasmus+

El disseny d’aquests projectes emprenedors s’ha portat a terme en el marc de l’assignatura Innovation & Business Start Up, coordinada pel professor Sebastian Aparicio. La iniciativa, a més, forma part d’una de les accions realitzades a l’Escola en el context del programa ELPE Erasmus+ Live Projects Enhacement, que busca desenvolupar les habilitats professionals dels alumnes i fer-los més competitius de cara a la seva inserció laboral.

L’experiència ha tingut molt bona acollida tant per part dels organitzadors com dels alumnes, els qui han confirmat que ha estat un repte que els ha obligat a sortir de la seva zona de confort i aprendre com defensar un projecte. Per part de la cadena, els responsables han declarat que han pogut “percebre el talent, la predisposició i l’actitud com a decisives en els dos grups d’alumnes”.

Gemma Sagué, professora involucrada en el projecte ELPE Erasmus+, conclou que està molt satisfeta amb els resultats obtinguts en aquesta primera prova i ja està considerant amb els responsables de l’empresa com millorar la col·laboració per a pròximes edicions.