Cursos d'Orientació Professional pels estudiants de la Facultat d'Economia i Empresa

Imatge d'una sessió d'orientació

La Facultat d'Economia i Empresa organitza dues sessions/tallers en mode virtual dirigides sobre tot a oferir als estudiants dels últims cursos diferents eines i competències que puguin contribuir a millorar la seva inserció en el món laboral un cop siguin graduats/des.

13/04/2021

Aquestes dues sessions/tallers són:

El CV en un món digital

• Dimecres 14 d'abril  de 13.45 a les 15.45h
  • Formadora: Anna Rosell

El currículum ha de ser el teu millor anunci.

Tens la certesa que reflecteix els teus diferencials? Apostes a que al costat de les altres candidatures capta l’atenció de les persones seleccionadores?

Dissenya, o modifica el teu currículum, i treu-ne el màxim profit! No oblidarem parlar de la teva imatge professional a la xarxa i, per tant, de Linkedin.

Assisteix a aquesta sessió amb la versió que tinguis del teu CV amb la màxima predisposició per posar-lo a prova.

Com afrontar una entrevista de feina en un entorn laboral canviant

• Dimecres 21 d'abril de 13.45 a les 15.45h
  • Formadora: Anna Rosell

L’entrevista de feina és l’eina d’avaluació estrella en els processos de selecció. Saps el què t’espera?

Aprèn a transmetre les teves competències i valors afegits per convèncer de que ets la persona que busquen. Tot comunica: el que dius  i el que no expresses amb paraules. Et donarem les bases per autoavaluar-te i tenir discurs.

Vine amb ganes de participar. T’esperem.

Per poder-hi assistir cal que realitzeu una petita preinscripció clicant en el següent enllaç i us enviarem l’enllaç per poder-vos connectar a la sessió.

Ambdues sessions són totalment gratuïtes per a l'estudiant i donarà lloc a un certificat d'assistència si el sol·liciteu.

Esperem que sigui del vostre interès i us animem a participar-hi!