Convocatòria única per participar als programes de mobilitat internacional per al curs 2022-23

Convocatòria de beques única per participar als programes  Erasmus+ Estudis i UAB Exchange Programme

La UAB obre una convocatòria de beques única per participar als programes Erasmus+ Estudis i UAB Exchange Programme de mobilitat internacional per al curs 2022-2023. El termini de presentació de sol·licituds és del 17 al 23 de gener de 2022 (amdós inclosos).  L'Àrea de Relacions Internacionals de l'Escola organiza una sessió informativa el dijous 13 de gener, a les 13 h, a l'aula 142.

20/12/2021

La UAB obre una convocatòria de beques única per participar als programes  Erasmus+ Estudis i UAB Exchange Programme de mobilitat internacional per al curs 2022-2023. El termini de presentació de sol·licituds és del 17 al 23 de gener de 2022 (amdós inclosos) a través de la pàgina sia.uab.cat.

La Coordinació de Relacions Internacionals de l'Escola oferirà una xerrada informativa el dijous 13 de gener, a les 13 hores, a l'aula 142 (1a planta de l'Edifici Blanc).

És imprescindible la vostra assistència si voleu participar en els  programes de mobilitat internacional.

Per a més informació, contacteu amb Albert Vancells, Coordinador de Relacions Internacionals de l'Escola: albert.vancells@uab.cat .