Convocatòria per participar en el Programa Erasmus+ i UAB Exchange

Dibuix del món en colors

El proper 26 d'octubre s'obrirà la Convocatòria per participar en el Programa Erasmus+ i UAB Exchange Programme per al curs 2021/22, la convocatòria estarà oberta fins el 9 de novembre de 2020. L'Àrea de Relacions Internacionals ha preparat sessions informatives per tots els estudiants.

13/10/2020

Es faran sessions generals i específiques per àrees de coneixement (cal inscripció prèvia).

Podeu trobar la informació sobre la convocatòria única en el següent enllaç (convocatòria del programa 2021/22) (convocatòria única)

En cas que algú vulgui presentar-se als exàmens del Servei de Llengües (són opcionals) contacteu directament amb el Servei de Llengües: s.llengues.info@uab.cat

En el següent enllaç podreu trobar les Destinacions Erasmus, dins de les destinacions de la vostra Facultat mireu en quines apareix la vostra titulació (les Destinacions del curs 21/22 es publicaran en breu).

En el següent enllaç podreu trobar les Destinacions de l'UAB Exchange Programme (abaix de tot), moltes destinacions estan per vàries Facultats de la Universitat, si us plau mireu si la Universitat que us interessa ofereix els vostres estudis (les destinacions del curs 21/22 es publicaran en breu).

Si us plau llegiu detingudament la convocatòria única, si teniu dubtes administratius demaneu cita a la Gestió Acadèmica (dilluns o dimecres de 10 a 13) o bé envieu un correu electrònic a intercanvis.lletres@uab.cat, si els dubtes són acadèmics (assignatures que es poden cursar durant l'intercanvi o destinacions on podeu anar) contacteu amb el vostre coordinador/a

Ja teniu disponible al web de Participació estudiantil la informació sobre les dates de les sessions informatives DE LA UAB AL MÓN.