Convocatòria per participar als programes de mobilitat internacional per al curs 2023-24

Programes de mobilitat internacional

La UAB obre la convocatòria de beques per participar als programes de mobilitat internacional per al curs 2023-2024. El termini de presentació de sol·licituds és del 24 d'octubre al 7 de novembre (ambdós inclosos).  L'Àrea de Relacions Internacionals del centre organitza dues sessions informatives el 25 i 26 d'octubre, a les 13 h, a l'aula 144, per estudiants de Turisme i Direcció Hotelera que desitgin fer una estada d'estudis a l'estranger durant el proper curs.

11/10/2022

La UAB obre una convocatòria de beques per participar als programes  Erasmus+ Estudis i UAB Exchange Programme de mobilitat internacional per al curs 2023-2024. El termini de presentació de sol·licituds és del 24 d'octubre al 7 de novembre de 2022 (ambdós inclosos) a través de la pàgina sia.uab.cat.

La Coordinació de Relacions Internacionals del centre oferirà dues xerrades informatives per estudiants interessats dels Graus en Tuisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera en els següents horaris:

• Dimarts 25 d'octubre, a les 13 h. Aula 144 (1a planta)
  • Dimecres 26 d'octubre, a les 13 h. Aula 144 (1a planta)

És imprescindible la vostra assistència si voleu participar en els  programes de mobilitat internacional.

Podeu consultar les informacions sobre les convocatòries i les destinacions disponibles dels programes  Erasmus+ Estudis i UAB Exchange Programme tot clicant sobre aquests enllaços.

Per a més informació, contacteu amb Albert Vancells, Coordinador de Relacions Internacionals del centre: albert.vancells@uab.cat .