Convocatòria nous ajuts postdoctorals

Ajuts

Nous ajuts per a incorporar-se com a personal investigador postdoctoral al Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu.

15/06/2022

El 10 de maig es va aprovar la convocatòria complementària d’Ajuts Margarita Salas per a la Requalificació del Sistema Universitari Espanyol per a 2021-2023. L'objecte d'aquestes ajudes és la formació de joves doctors mitjançant estades de formació de dos anys de durada en una universitat pública espanyola, o bé a universitats i centres de recerca estrangers, així com en organismes públics d’investigació espanyola.

Els destinataris d’aquests ajuts són totes aquelles persones que hagin realitzat la seva formació predoctoral i hagin obtingut el títol de doctor a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). No obstant, les persones que hagin obtingut el títol de doctor en universitats privades espanyoles o que aquelles que l’hagin obtingut en universitat o centres d’investigació estrangers, poden presentar la seva sol·licitud a la UAB si volen realitzar l’estada postdoctoral en aquest universitat o desitgen incorporar-se en l'últim any d’estada.També han d’haver passat com a màxim 2 anys entre la data d’obtenció del títol de doctor/a i la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

El termini de presentació s’inicia el dia 1 de juny de 2022 i finalitza el 3 de juliol de 2022.

Per més informació sobre  les bases de la convocatòria complementària i altra informació consulta aquí.