Convocatòria Junta Permanent Extraordinària de la Facultat de Ciències de l'Educació

Fotografia Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB

La degana ha convocat als membres de la Junta Permanent de la Facultat a una reunió extraordinària que tindrà lloc el proper dia 30 d'octubre de 2023, a les 13:00 hores, via Teams.

26/10/2023

La degana ha convocat als membres de la Junta Permanent de la Facultat a una reunió extraordinària que tindrà lloc el proper dia 30 d'octubre de 2023, a les 12:45 hores, en primera convocatòria i a les 13:00 hores segona convocatòria de forma virtual (TEAMS) amb el següent ordre del dia:

1. Aprovar l’informe i la memòria modificació del Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa.
  2. Presentar el document de Document i Recursos del Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa.
  3. Aprovar l’informe i la memòria de modificació del Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura.
  4. Presentar el document de Document i Recursos del Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura.
  5. Aprovar l’informe i la memòria de modificació del Màster Universitari de Formació de Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes.
  6. Torn obert de paraules.

Per qualsevol qüestió podeu contactar amb els vostres representats i també podeu consultar els acords presos al web.