Coneix el cicle #debatspúblicaXXI i participa al primer debat

Inici cicle #debatspúblicaXXI i inscripció al primer debat
El dia 30 de novembre té lloc el primer debat del cicle #debatspúblicaXXI. El tema del debat girarà al voltant de l’arquitectura de les titulacions, una qüestió molt discutida entre els estudiants per l’afectació que la modificació dels graus pugui tenir tant en l’àmbit formatiu com l’econòmic.

18/11/2016

El cicle #debatspúblicaXXI vol crear tres espais de debat sobre qüestions clau en relació al model d’universitat que es vol pel segle XXI i en els quals podran participar tots els estudiants de la UAB. La Universitat organitzarà tres jornades al llarg del curs amb l’objectiu de crear un espai de debat i reflexió conjunta entre tota la comunitat universitària: els estudiants, el PDI i el PAS.

La primera jornada de discussió tindrà lloc dimecres 30 de novembre de 10 h a 14 h a la Sala Cinema i serà sobre l’arquitectura de les titulacions, el que es coneix popularment sota el nom de “3+2”. Des de l’equip de govern del Rectorat, s’ha programat un conjunt de sessions informatives sobre aquesta qüestió per tal que els estudiants tinguin tota la informació possible per abordar el debat. S’ha creat un blog en el qual podreu trobar més informació i on també està penjat el document informatiu preparat per l’equip de govern. A més, ja estan obertes les inscripcions perquè pugueu participar al primer debat.

El cicle #debatspúblicaXXI inclourà dos debats més, un sobre els drets, deures i garanties dels estudiants i un altre sobre la participació estudiantil a la universitat, els dies 22 de febrer i 26 d’abril, respectivament. Us animem a participar en aquestes jornades conjuntes de debat i aprenentatge en què la veu dels i les estudiants és imprescindible per a reflexionar sobre la universitat pública que es vol pel segle XXI.