Comença el període d'eleccions de persones delegades de grup acadèmic

Cartell on s'anuncia el període d'eleccions

Fins al dia 28 de setembre sou a temps de presentar-vos-hi! El rol de delegat o delegada és molt important pel bon seguiment acadèmic de les titulacions. També agilitza la comunicació ascendent.

16/09/2022

Ja ha començat el període d’eleccions de persones delegades a la facultat. Podeu presentar la vostra candidatura com a persona delegada del vostre grup acadèmic fins al dia 28 de setembre omplint aquest formulari. La setmana següent, es farà la tria entre les persones candidates.

Recordeu que per ser delegat o delegada només cal haver-se matriculat a la UAB i ser elegit pels companys i companyes del grup acadèmic. La vostra funció principal serà fer que la veu de l’alumnat arribi al professorat, les coordinacions i el deganat.

Finalment, cal que tingueu en compte que la unitat de Dinamització Comunitària i la Coordinació de titulació acredita un reconeixement com a representant d’estudiants de 2 crèdits ECTS per curs durant tres cursos acadèmics (6 crèdits).

Consulteu aquesta pàgina web per a més informació.