Com promoure l’habitatge públic per a joves?

L’arquitecte i membre de Sabadell5000 Manel Larrosa serà el protagonista d’una conferència sobre una proposta de plataforma ciutadana a la ciutat de Sabadell, que reivindica la inversió municipal en 5.000 habitatges de lloguer.

17/12/2018

El dimecres 19 de desembre a les 13 hores a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia Manuel Larrosa, arquitecte i membre de Sabadell5000, realitzarà una conferència titulada “Com promoure l’habitatge públic per a joves?”. En ella parlarà sobre una proposta de plataforma ciutadana a la ciutat de Sabadell, que reivindica la inversió municipal en 5.000 habitatges de lloguer i que organitza la Fundació Autònoma  Solidària amb la col·laboració de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia i Dinamització Comunitària de la UAB.