Cloenda del Programa Internacional "Empowering Education in Europe" a la UAB

Imatge on veiem persones del programa empowering

Els passats dilluns i dimarts, 27 i 28 de maig, la Facultat d'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)  va celebrar la cloenda del programa internacional "Empowering Education in Europe".

31/05/2024

Aquest programa, que ha aconseguit reunir  12 alumnes internacionals i 6 professors de diverses universitats europees, s'ha desenvolupat durant el segon semestre amb un intensiu de 30 crèdits centrats en temàtiques d'educació per a la justícia global, comunicació en contextos de diversitat, ensenyament en el context europeu i pràcticum internacional.

La jornada del dilluns es va dedicar a les presentacions finals dels estudiants, on van compartir les experiències i aprenentatges adquirits en les escoles catalanes. Gràcies a les presentacions es va poder veure l'impacte  del programa i les diferents metodologies aplicades en els centres educatius.

El dimarts 28, es va dur a terme la reunió de coordinació del programa. Els participants van valorar el desenvolupament del programa fins ara i van planificar les futures activitats i col·laboracions entre les universitats.

El programa "Empowering Education in Europe" és una iniciativa de gran valor per a la formació de professionals de l'educació, promovent una visió integradora i globalitzada que respon als reptes educatius actuals.