César Mulet orienta els estudiants amb mapes de personalitat de Mapstell

Taller de coaching impartit per César Mulet per presentar Mapstell

César Mulet, Graduat en Direcció Hotelera de l'Escola i representant de Mapstell, va impartir, la setmana passada, diversos tallers d'orientació i coaching pels estudiants dels darrers cursos de Grau, per ajudar-los a descobrir els seus punts forts i febles de la seva personalitat i com adaptar-se a diferents contextos professionals i laborals.

23/02/2022

César Mulet, exalumne de l'Escola, va impatir, la setmana passada, diversos tallers dirigits a estudiants de 3r i 4t curs dels Graus de Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera de l’Escola, per reflexionar sobre el comportament i la comunicació, i com aquests factors afecten en les relacions personals i laborals.

L’exestudiant, que es va graduar a l’any 2018 en Direcció Hotelera, també va explicar la seva trajectòria professional i va oferir alguns consells per incorporar-se en el mercat laboral.

Actualment, l’alumni està treballant als Països Baixos com a Guest Experience Host de l’Hotel Andaz Amsterdam Prinsengracht i, a més, és un dels representants de Mapstell a Espanya.

Mapstell és una empresa holandesa en expansió, que en els darrers dos anys ha ampliat el seu abast en territoris de la resta d'Europa i Xina, i que es dedica al ‘personalmapping’, elaborant ‘mapes visuals’ que descriuen els perfils de conducta de les persones, a fi de millorar la comunicació i el treball en equip a les empreses. Aquestes representacions personals s'ofereixen, normalment, a directius de companyies per millorar les habilitats de comunicació i de gestió de persones.

A la xerrada, Mulet va comentar que la percepció era la clau del que vèiem i del que veien de nosaltres, i si les persones feien introspecció interior, podien contemplar que potser el que veien era diferent del que creien a primera vista. També, les projeccions que es feien, a vegades, es realitzaven en base a les seves creences que podien condicionar la percepció de la realitat, i distorsionar-la o inventar-la.

Els mapes personals es concentraven bàsicament en l'anàlisi dels caràcters introvertits / extrovertits dels estudiants, i la seva orientació a tasques o a persones. Es van lliurar aquestes representacions visuals de personalitat a tots els assistents, perquè poguessin desenvolupar el seu autoconeixement i millorar la seva projecció professional per assolir el seu objectiu de carrera.