Celebració de les graduacions de titulats i titulades de les promocions 2019-20 i 2020-21

Moments de la graduació

L'Escola va celebrar la Graduació dels titulats i titulades de les promocions 2020 i 2021, els dies 30 de juny i 1 de juliol, respectivament. Dos esdeveniments que van aplegar uns 250 assistents a cada acte, i que es van fer presencialment a l'Hotel Exe Campus UAB, amb totes les mesures de seguretat establertes per la COVID-19. Els familiars de les persones graduades que no van poder assistir per la limitació d'aforament, van poder seguir per streaming els lliuraments de diplomes. (Foto: Titulats i titulades de grau, màster oficial i postgrau 2020-2021)

05/07/2021

Els titulats i les titulades de Turisme i Direcció Hotelera de les promocions 2020 i 2021 van poder celebrar la seva festa de graduació acompanyats per les seves famílies, en dos actes acadèmics realitzats els dies 30 de juny i 1 de juliol, a l'Hotel Exe Campus UAB, respectivament. El lliurament de diplomes de la promoció de l'any passat va haver de posposar-se degut a la pandèmia

El dimecres 30 de juny es va dur a terme la graduació dels estudiants de la promoció 2016-2020 del Grau de Turisme, Grau de Turisme en Anglès i Grau de Direcció Hotelera, i de la promoció 2019-2020 del Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments, el Màster Universitari en Gestió d’Empreses Hoteleres, el Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural i el Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura.

El dijous 1 de juliol va ser el torn dels graduats i graduades de la promoció 2017-2021 dels Graus universitaris, i dels titulats de la promoció 2020-2021 dels màsters oficials i el Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura. Com a novetat, també hi estaven convocats els titulats de la primera edició del Màster Online en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals, el Postgrau Online en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional, el Postgrau Online en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience.

La directora de l’Escola, Maria Noguera, va donar la benvinguda als assistents i va destacar i agrair poder celebrar "in situ" el retrobament dels titulats/des amb companys i professorat en aquesta celebració: "Aquest és un reconeixement sincer per la fita que heu assolit i que hem volgut fer tant aviat com ens ha estat possible". També va destacar la capacitat de resiliència de la comunitat universitària per tirar endavant i adaptar-se amb èxit a la docència semipresencial.

Montserrat Balagueró, directora de Serveis Docents de la Fundació UAB, va comentar que, malgrat les dificultats sorgides per la pandèmia, els estudiants van superar les adversitats i van tirar endavant: "La prova és que heu acabat els estudis i vosaltres esteu aquí per celebrar-ho". I va afegir que "en el vostre pas per la Universitat heu pogut créixer com a persones i professionalment". També els hi va donar la benvinguda com a Alumni UAB, la xarxa de graduats i graduades de l'Autònoma.

Francesc Romagosa, responsable de recerca de l'Escola, va esmentar que la culminació dels estudis els havia de "permetre iniciar una nova fase vital i professional plena d'esperança i reptes", i va afegir que estaven ben preparats per incorporar-se amb garanties en el mercat laboral. En el seu discurs, Romagosa va dir també que la Universitat anava més enllà de la formació, i treballava en recerca i en la transferència de coneixement.

A continuació, diversos representants de les promocions que es graduaven dels graus, màsters oficials i postgraus van dirigir unes paraules en representació dels seus companys/es.

Ambdós esdeveniments es van portar a terme tot garantint les mesures de seguretat per prevenir contagis, i per aquest motiu, es va limitar l'aforament a la sala, permetent només l'assistència a les persones graduades i a un acompanyant.

Per tal que els familiars i amics dels estudiants titulats poguessin seguir els actes en directe, es van transmetre per streaming a través del canal de Youtube de l'Escola. Al final de l'acte, els titulats i les titulades van posar per una fotografia conjunta als exteriors de l'Escola.

Fotografia dels titulats i titulades 2019-2020
Fotografia dels titulats i titulades de Grau, màster oficial i postgrau 2019-2020.