Celebració de la graduació i lliurament de diplomes de Graus, Màsters i Postgraus de la promoció 2022

Celebració de la Graduació de la promoció 2022

Ahir, dimecres 29 de juny, es va dur a terme a l'Hotel EXE Campus l'acte de graduació i lliurament de diplomes als graduats i graduades en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, i els titulats/des dels Màsters i Postgraus de l'Escola de la promoció 2022.

20/05/2022

Durant l'esdeveniment es van lliurar els diplomes als graduats i graduades de la promoció 2018-2022 del Grau de Turisme, Grau de Turisme en Anglès i Grau de Direcció Hotelera; i de la promoció 2021-2022 del Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments, Màster Universitari en Gestió d’Empreses Hoteleres, Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural, Màster Online en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals, Postgrau Online en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional, Postgrau Online en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience i Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura.

L'acte acadèmic va finalitzar amb un refrigeri per a tots els assistents.

Moltes felicitats a tots i totes!