Campanya i documental sobre la criança en contextos vulnerables

Imatge de la campanya Invulnerables

Tant l’espot de sensibilització com el documental s’han dut a terme des del projecte VulneraS (CSO2017-83101-C2-1-R), que ha aplegat investigadors i investigadores de diverses disciplines i universitats, coordinats pel GRAFO.

15/02/2022

Invulnerables recull els testimonis de tres dones en situació de vulnerabilitat sociocultural i s'endinsa en la confluència de gènere amb la vulnerabilitat, la criança i les cures, la seva capacitat d'organització i les seves estratègies d'afrontament des de diversos temes centrals com el treball, l'escola, l'habitatge o la importància de l'arrelament al barri i del suport social.

El documental està disponible en tres versions: original, amb subtítols en espanyol i amb subtítols en anglès. L’accés és lliure i gratuït.

Involúcrate és un espot orientat a sensibilitzar sobre la importància de la infància i dels efectes, presents i futurs, de la vulnerabilitat sociocultural en aquest període de la vida. Està específicament dissenyat per a la difusió a través de les xarxes socials i hi podeu accedir (i difondre’l), de manera lliure i gratuïta, en dues versions: 1 minut i 20 segons.