Barceló Group presentarà el seu Management Training Program per formar directius

Barceló Group presentarà el seu Management Training Program

El programa de pràctiques està orientat a la direcció d'hotels i té una durada d'entre 4 i 6 mesos. Lorena Martos, Tècnica de Captació i Gestió del Talent de Barceló Group, presentarà la cadena el dimecres 23 de novembre a les 12 hores, a l'aula 320 als estudiants de 4t curs dels Graus.

16/11/2022

La Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball, en col·laboració de l’àrea de pràctiques internacionals, organitzen la presentació de Barceló Group, el dimecres 23 de novembre, a les 12 hores, a l'aula 320.

La jornada, dins del marc de les sessions de familiarització i reclutaments de cadenes i corporacions hoteleres, es dirigeix als estudiants de 4rt del Grau de Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera.

Lorena Martos, Tècnica de Captació i Gestió del Talent de Barceló Group, farà una introducció de la història, filosofia i característiques del grup com a empresa, nascuda l’any 1931. A més, la representant explicarà el seu Management Training Program, de 4 a 6 mesos de durada, on les persones seleccionades podran realitzar estades formatives en els establiments de la cadena en destinacions nacionals, i també d'Europa, Nord d'Àfrica i Orient Mitjà. També explicarà els requisits per optar a la contractació directa com a Adjunt de Direcció.

Els estudiants que desitgin participar a aquest programa, envieu els vostres currículums a l'e-mail internships.fuab@uab.cat abans del divendres 18 de novembre, a les 10 hores, per poder formar part del procés de selecció.

Per a qualsevol dubte o pregunta, us heu d'adreçar a Gemma Sagué, Coordinadora de Pràctiques Internacionals de l'Escola, tot contactant a través del seu correu electrònic: gemma.sague@uab.cat