Art, profecia i visió

Cartell d'Art, Profecia, Visió

Divendres, 29 d’abril, a la Sala de Graus de la Facultat tindrà lloc la 2a Jornada d’Art i Simbologia, dirigida i organitzada pel professor Francesc-Josep de Rueda.

25/04/2022

Parlar en nom d'un altre, això és pro-dir. En la tradició occidental, aquest altre és la pròpia Divinitat, qui –mitjançant uns certs subjectes especials– ha generat tota una cosmovisió que l'art recull i manifesta. Aquesta jornada busca posar, no sols veu, sinó també imatge, a una sèrie de cultures que tenen en el seu fonament la profecia. El diàleg, mitjançant l'ús del llenguatge simbòlic, acostarà les diferents tradicions particulars i, a la vegada, posarà l'accent en allò que les fa exclusives i especials.

L’acte tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres, entre les 8:30 i les 15:00h. L’activitat, dirigida i organitzada pel professor Francesc-Josep de Rueda, és gratuïta i es lliurarà certificat d’assistència.