Arriba la mostra internacional Maravíllame de curtmetratges universitaris
La mostra és un esdeveniment que aposta per la creativitat i el talent emergent del món audiovisual, tant per alumnes com pel professorat, on s’ha seleccionat la producció del Servei Audiovisual de la UAB
09/04/2026
En aquesta edició, el festival ha seleccionat el curtmetratge presentat pel Servei Audiovisual de la UAB per incloure’l dins la seva programació de projeccions.
La mostra Maravíllame, organitzada per la Facultat de Ciències Socials i de la Comunicació de la Universitat de Cadis tindrà lloc del 14 al 16 d’abril al Campus de Jerez de la Universitat de Cadis on serà projectat el curtmetratge Facultat Ciències de l’Educació. Graduació 2024 de Txell Segués.
Tot i que la producció no ha estat seleccionada com a finalista, tindrà el seu lloc dins el festival, fet que reforça el reconeixement i compromís de l’Autònoma en el sector de l’audiovisual i consolida la presència de la universitat a la cultura.