Andrea Garcia alumne de la Facultat de Ciències de l'Educació pública un llibre infantil per treballar la geometria

imatge del llibre de l'Andrea Garcia

L'Andrea Garcia Lizana, alumna de quart del Grau d'Educació Infantil de la Facultat de Ciències de l’Educació, ha publicat un àlbum il·lustrat, actualment en castellà, per treballar els cossos geomètrics d'una forma divertida i original.

31/05/2024

“La esfera y sus amigos se van de excusión” se centra en el cilindre, l'esfera, el cub i el prisma. Durant una màgica excursió al bosc, els cossos geomètrics trobaran objectes del nostre entorn proper que s'assemblen a ells. Però, tots podran aconseguir-ho?

Gaudeix d'aquest emocionant viatge de formes i amistat. L'àlbum il·lustrat està pensat per a infants entre 2 i 5 anys, depenent de com es presentin les activitats.

L'Andrea va presentar el llibre a un grup d'infants d'I4 durant les seves pràctiques de tercer de grau, ella destaca que va tenir molt bona acollida. A més, al final del llibre es presenta una pregunta oberta als lectors, la qual els permet anar més enllà i convertir-se en detectius professionals per trobar objectes que s'assemblen als protagonistes.

Des de la facultat volem felicitar a l'Andrea per la feina feta i li desitgem molts èxits en aquesta nova etapa i aventura! T'estarem seguint de ben a prop!