Alumnat de la UAB i l'IES Joaquima Vedruna col·laboren en una sessió pràctica sobre joc corporal

imatge on veiem unes estudiants

Alumnat de 4t curs del Grau en Educació Infantil (GEI) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) van participar en una enriquidora sessió conjunta amb alumnat de primer curs del Cicle Formatiu de Grau Superior en Educació Infantil (TEI) de l'IES Joaquima Vedruna de Terrassa.

20/06/2024

L'activitat va tenir lloc a la Sala-Gimnàs de la Facultat d'Educació de la UAB, on l'alumnat universitari, especialitzat en diferents tipologies de joc corporal gràcies a l'assignatura optativa "Joc i Moviment en Educació Infantil", van posar en pràctica els seus coneixements. En forma d "Escenari de Joc”, van demostrar les seves habilitats prèviament amb les seves companys i comanyes, després van seleccionar una de les seves propostes lúdiques per compartir-la amb ll'alumnat de secundària.

La sessió va acabar amb una reflexió conjunta sobre les diverses tipologies de joc corporal, analitzant-ne la idoneïtat i la seva aplicació pràctica a les aules, estances, espais escolars i sales de psicomotricitat.

Totes les persones participants van valorar molt positivament aquesta experiència, destacant la importància de la col·laboració entre la universitat i l'institut per posar en pràctica els fonaments bàsics de l'educació infantil, com el joc, el cos i l'autonomia.