Activitats prèvies a la Jobs Week 2019

En commemoració de la 3ª edició de la Jobs Week, durant la setmana anterior es realitzaran les activitats d’orientació professional de “Com fer un CV eficient i creatiu” i “Claus per superar una entrevista de feina”.

12/02/2019

Els dos tallers es faran tant al Campus de Bellaterra com al Campus de Sabadell. A Bellaterra s’inaugurarà amb “Claus per superar una entrevista de feina” el dimarts 19 de febrer a partir de les 14 hores a l’aula 20 i a càrrec de PSICOTEC.

L’endemà, dimecres 20 de febrer, l’activitat serà “Com fer un CV eficient i creatiu”, pel que es recomana portar una còpia impresa del CV, a la mateixa hora i el mateix lloc a càrrec de Francesc Gelida (QQJobs BCN).

Pel que fa al Campus de Sabadell, l’ordre serà al revés. És a dir, dimarts 19 serà el torn de la xerrada de com fer un CV a partir de les 14 hores, a l’aula 24 i a càrrec un cop més de Francesc Gelida . L’endemà, dimecres 20 de febrer, s’explicarà com fer una entrevista de feina a la mateixa hora i el mateix lloc.

Aquestes activitats són d’inscripció gratuïta i oberta a totes les persones estudiants i Alumni UAB. La inscripció prèvia es pot fer a https://nexus.uab.es.

Més informació: Activitats prèvies Jobs Week 2019