Actes de graduació del curs 2019/2020

Birrets graduats

Els dies 8 i 15 d'octubre la Facultat de Filosofia i Lletres organitzarà els actes de graduació de l’alumnat que ha obtingut el títol de grau o de màster l’any 2020.

13/09/2021

L’acte acadèmic de graduació tindrà lloc presencialment a l’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB, seguint totes les mesures de prevenció del Protocol de seguretat de la UAB davant la covid-19. L’aforament és limitat i caldrà confirmar l’assistència fins el 27 de setembreL'acte es podrà seguir en directe al següent enllaç.

Els actes de graduació se celebraran d’acord amb el calendari següent segons la titulació obtinguda:

• Divendres dia 8 d'octubre de 2021 a les 16.00h: Persones graduades en Antropologia Social i Cultural, Arqueologia, Geografia i Ordenació del Territori, Història, Història de l’Art i Musicologia; Màster Universitari en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic, en Antropologia Social i Cultural / Social and Cultural Anthropology, en Antropologia: Recerca Avançada i Intervenció Social, en Estudis Territorials i de la Població, en Geoinformació, en Història Contemporània, en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga, en Polítiques i Planificació per a les Ciutats, l'Ambient i el Paisatge i en Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana.

• Divendres dia 15 d'octubre de 2021 a les 16.00h: Persones graduades en Estudis Anglesos, Estudis Clàssics, Estudis Francesos, Estudis combinats de Filologia, Filosofia, Humanitats, Llengua i Literatura Catalanes, Llengua i Literatura Espanyoles; Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies, en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes, en Estudis Teatrals, en Filosofia Aplicada, en Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística, en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals, en Llengua Espanyola, Literatura Hispànica i Espanyol com a Llengua Estrangera i en Reptes de la Filosofia Contemporània.

Durant l’acte, els estudiants rebran un diploma de recordatori emès per la Facultat de Filosofia i Lletres i una banda de graduació amb el color corporatiu de la UAB. Properament podreu consultar el programa en aquest mateix web. Per a més informació, contacteu amb: graduacio.lletres@uab.cat