‘Transnatura’, l’activitat que utilitza la natura per a l’aprenentatge

Alumnat fent activitats al Transnatura
‘Transnatura’ és una sortida transdisciplinària que permet posar en pràctica els coneixements de diferents assignatures del grau d’Educació Primària.

09/03/2020

L’alumnat de 3r d’Educació Primària va marxar el mes d’octubre a la Vall de Núria per portar a terme l’activitat ‘Transnatura’. L’objectiu és que l’alumnat pugui desenvolupar les habilitats emmarcades dins de les assignatures Didàctica de les Ciències Experimentals; Aprenentatge i desenvolupament II; Educació Musical, Visual i Aprenentatge (Educació visual); i Educació Física i la seva didàctica.

Durant un cap de setmana, els i les estudiants proposen activitats educatives a la resta de company/es. Aquesta posada en comú els aporta un model de pràctica educativa que podran desenvolupar en el seu futur professional. En aquest vídeo podreu veure les activitats que s’han realitzat aquest curs.