Missatge de la Degana

Margarita Freixas

Benvingudes, benvinguts a la Facultat de Filosofia i Lletres,

Si heu arribat a aquesta pàgina i esteu llegint aquest missatge és que sou persones compromeses amb els estudis i amb la recerca en Humanitats i en Ciències Socials. Trobareu en el nostre Centre, que va néixer conjuntament amb la UAB, a l’abric dels ideals del moviment social conegut com a “Maig del 68”, una Facultat dinàmica, diversa, interessada pel benestar dels seus membres, puntera en recerca i atenta als reptes i a les necessitats formatives i d’inserció laboral de la ciutadania.

El maig de 2024 la Facultat de Filosofia i Lletres continua transformant-se, millorant de forma constant la seva oferta formativa de graus, màsters i mínors, incentivant la multidisciplinareïtat, la renovació de continguts, les metodologies docents actives, el multilingüisme, la preparació professional i la internacionalització.

Els grups d’investigació de la Facultat de Filosofia i Lletres són un referent mundial en la recerca, i contribueixen no només a fer avançar el coneixement, sinó al desenvolupament d’aplicacions per a la millora de la societat i de la formació contínua dels ciutadans i de les ciutadanes.

Et convido a formar part de la nostra comunitat formada per unes 4.500 persones. Alumnat, professorat, investigadores i investigadors, i personal tècnic d'administració i serveis treballen, aprenen, investiguen i es relacionen en diàleg constant amb l’objectiu de contribuir a fer del nostre entorn una societat més justa, més inclusiva i més compromesa amb la prevenció de les violències per raó de sexe i de gènere.

Si ets una de les persones que, amb esperit crític i vocació, fas una aporta per la formació en Humanitats i Ciències Socials a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB gaudiràs d’uns anys inoblidables de transformació personal que poden començar tot just ara, amb la visualització del vídeo de presentació del Centre i amb la navegació pels menús i pestanyes d’aquesta pàgina web on trobaràs en tota la informació acadèmica necessària (estudis, guies docents, calendaris, horaris, mobilitat, pràctiques...) i les formes de participació en la vida i l’organització del Centre.

Rep la meva afectuosa salutació i la del meu equip, persones que assumeixen amb molta il·lusió i amb voluntat de servei la tasca de gestió del Centre durant els propers anys.

Margarita Freixas i Alás

Degana