La Fundació UAB

Vine a conèixer el CFGS en Comerç Internacional el 12 de juliol!

Jornades de Portes Obertes CFGS UAB
El divendres 12 de juliol, el Centre de Formació Professional Fundació UAB celebrarà Jornades de Portes Obertes per donar a conèixer el Cicle i resoldre tots els dubtes als futurs estudiants. Inscripcions obertes.

03/04/2019

El Centre de Formació Professional Fundació UAB ha organitzat un nova Jornada de Portes Obertes per donar informació i assessorar a les persones interessades en el Cicle Formatiu de Grau Superior en Comerç Internacional:

• Divendres 12 de juliol, a les 12 hores, a l'Edifici Blanc (Campus UAB)
Durant les Jornades de Portes Obertes s’oferirà una xerrada informativa sobre el Cicle, a càrrec de Maria Àngels Miralpeix, directora del centre i coordinadora dels estudis. Els futurs estudiants també podran aprofitar l’ocasió per conèixer les instal·lacions, el campus universitari i tots els seus serveis.

Inscriu-te a través d’aquest formulari.

Com arribar al centre

El Centre de Formació Professional Fundació UAB es troba al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, a l’Edifici Blanc (Av. Can Domènech, s/n). Pots consultar aquí com arribar-hi amb qualsevol mena de transport.