La Fundació UAB

VilaTalks: espai per compartir idees, experiències i coneixement

Vila Talks
Una de les novetats d’aquest any a Vila Universitària és un cicle de xerrades per als vilatans, inspirades en les píndoles de TED Conferences. La primera, dedicada a la gestió de l’estrès, es va celebrar el 16 de gener a càrrec d'un estudiant de màster de Vila 2.

01/02/2019

Cada dimecres de mes, Vila Universitària organitzarà una xerrada per als seus vilatans que tractarà temes útils i d’interès per als estudiants com la sostenibilitat, les emocions, l’emprenedoria o la superació personal.

La sessió del mes de gener, titulada “Com gestionar l’estrès en períodes d’exàmens”, va comptar amb la participació de Diego Medina, psicòleg i vilatà que actualment està realitzant un màster a la UAB. Per al mes de febrer, s’organitzarà una xerrada sobre Zero Waste: per veure el dia a dia amb una perspectiva verda, a càrrec d’Alba Bosch, activista de drets humans i emprenedora.

En properes sessions s’ha previst abordar temes d’actualitat com la defensa personal femenina, amb motiu del Dia Internacional de la Dona, o un taller sobre sexualitat i drogues, amb la col·laboració del programa de salut de la FAS.

Un espai per compartir amb tota la comunitat UAB

L’objectiu d’aquesta activitat és aprofitar el coneixement de la comunitat UAB, ja sigui a través de l’organització de xerrades amb estudiants, vilatans, experts i investigadors, professorat, alumni o professionals que vulguin compartir les seves idees o explicar alguna experiència.

Des de l’àrea de comunicació de Vila, s’ha fet una crida per a totes aquelles persones de la comunitat UAB interessades a proposar un tema per VilaTalks. Es pot presentar una idea a través de les xarxes socials o escrivint un correu electrònic a comunicacio@vilauniversitaria.com.

Les xerrades s’estructuren en una mitja hora de presentació i un màxim de 30 minuts de debat i preguntes per als assistents. Les sessions es fan a la Sala C de Vila.